Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΚΤΟΡΑΣ

[...]"Και ο Αίαντας κατάλαβε: πως εκείνη ήταν η μέρα μου και πως οι θεοί ήταν μαζί μου.Οπισθοχώρησε κάποια στιγμή,οπισθοχώρησε επιτέλους. Κι εγώ ανέβηκα στο πλοίο εκείνο. Και το πυρπόλησα.

Μέσα σ' εκείνες τις φλόγες πρέπει να με θυμάστε. Τον Έκτορα , τον ηττημένο , πρέπει να τον θυμάστε όρθιο, στην πρύμνη εκείνου του πλοίου, ζωσμένο από τη φωτιά. Τον Έκτορα , τον νεκρό που ο Αχιλλέας έσυρε τρεις φορές το γύρο των τειχών της πόλης του , πρέπει να τον θυμάστε ζωντανό και νικηφόρο , εκθαμβωτικό μέσα στην ασημιά και μπρούντζινη αρματωσιά του. Έμαθα από μια βασίλισσα τα λόγια που μου έμειναν ως τα σήμερα και που θέλω να πω σ' εσάς: εμένα να θυμάστε , εμένα να θυμάστε , και το πεπρωμένο μου ξεχάστε το."

(Απόσπασμα από την αφήγηση του Έκτορα στην 'Ιλιάδα' του Αλεσσάντρο Μπαρίκκο)

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου